Η
αναζήτηση της λύσης, η συνεχής εξάσκηση, και η επίλυση ασκήσεων και προβλημάτων αναπτύσει την μαθηματική αντίληψη του μαθητή και τον ωθεί σε μια συνεχή τριβή με τα Μαθηματικά. Δημιουργεί μια κουλτούρα διερεύνησης, προσωπικής αναζήτησης, κριτικής στάσης, αμφισβήτησης και πειραματισμού. Μετά το τέλος του μαθήματος ή οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας κάθε μαθητής έχει πρόσβαση σε μια πλούσια βιβλιοθήκη απο βιβλία αλλά και μαθηματικά βοηθήματα. Εκεί ο μαθητής αφιερώνει χρόνο στις μαθηματικές δομές που έχει διδαχθεί, αναπτύσει και καλιεργεί την κριτική ικανότητα, θέτονας τα θεμέλια του μαθηματικού τρόπου σκέψης.